ali

مرکز تلفن مجازی ژیکال

 مرکز تلفن مجازی ژیکال چیست؟

 ژیکال مجموعه راه حل های ارتباطی است، که صاحبین کسب و کار مرکز تماس یا سانترال مجازی خود را یک پارچه مدیریت خواهند نمود.

مرکز تلفن مجازی ژیکال جایگزینی برای سیستم های مرکز تلفن و سیستم های سانترال آنالوگ و دیجیتال است که به جای تهیه و نگهداری تجهیزات به صورت سرویس کلیه آن خدمات را ارائه خواهد داد. در این روش دیگر نیازی نیست که برای دفتر کار خود پیشبینی خرید سانترال یا سرور ویپ را نمایید و یا دغدغه این را داشته باشید که این سیستم احتیاج به پشتیبانی خواهد داشت. مرکز تلفن مجازی ژیکال تلفن‏های ثابت شما را مدیریت خواهند نمود به سبکی که با کمترین هزینه بتوانید به جای خرید زیر ساخت از امکانات آن مرکز تلفن استفاده نمایید، شماره تلفن ثابت شما دیگر سرویس تلفن گویا، سرویس منشی مجازی، انتقال تماس و مرکز تماس را خواهد داشت.

 مرکز تلفن مجازی مناسب چه کسانیست؟

1- صاحبین کسب و کار های جدید

2- شرکت هایی که دستگاه های پر دردسر فکس ، آنها را خسته کرده

3- افرادی که کار دومی دارند و اصلا نمی توانند دفتر کار داشته باشند

4- شرکت ها یا افرادی که کارگاه و یا کارخانه ای در منطقه ای خارج از پوشش تلفن ثابت دارند

5- افرادی که خارج از دفتر کار خود هستند و تماس های زیادی را از دست می دهند

6- افرادی که از لحاظ اقتصادی نمی توانند یک دفتر کار را خریداری و یا حتی اجاره نمایند

7- صاحبان سایت های اینترنتی که برای پاسخ گویی به مشتریانشان نیاز به تلفن ثابت دارند

8- افرادی که تا حالا با شماره همراه خود کار می کردند و مشتریانشان به آنها بی اعتماد بودند

9- افرادی که می‏خواهند امکانات بی شماری به دستگاه های سانترال قدیمی خود در محل کارشان اضافه کنند

 

 

 

 مزایای مرکز تلفن مجازی ژیکال

1- دسترسی به سازمان شما: همیشه همه وقت همه جا

2- تجهیز کسـب و کار به امکـانات روز ارتباطـی و مخـابراتی

3- حفظ ارتباط با مشـتریان و عدم از دست دادن ارتباط با آنها

4- استفاده از نیروهای با استعداد در هر کجای ایران

5- کاهش ریسک برای شرکت های نوپا

6- کسب اعتبار سازمانی و حرفه‌ای بودن

7- عدم نیاز به نیروی کادر دفتری

8- ایجاد دفترکار در تهران؛ قلب تجارت ایران

9- بدون نیاز به سرمــایه بالای تجهیزات، راه انـدازی و نگهداری

10- راه اندازی سریع و آسان

11- مدیریت زمان و هزینه

12- افزایش رضایت مندی مخاطبان

13- افزایش بهره بری پاسخگویان

14- هزینه بر اساس استفاده