گروه نرم افزار شرکت مولد علم

بخش 1: قابلیت‌ها و توانمندی‌های دپارتمان نرم افزار

این شرکت دارای متخصصین مجرب در زمینه‏های الکترونیک، نرم‌افزار، فناوری اطلاعات، مکاترونیک و مدیریت می‌باشد. تحصیلات عالی دانشگاهی در کنار مهارت‌های تخصصی‌ اعضا، نشان از توان بالای تحقیقاتی و اجرایی این شرکت دارد. شرکت مولد علم با اتکا به توان، سابقه فنی و علمی خود و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین، توانایی طراحی، پیاده سازی و اجرای پروژه هایی با تخصص های ذیل را در حوزه‌های صنعتی، خانگی، پزشکی، نظامی، محیط زیست، کشاورزی و غیره را دارد. در ادامه توانمندی‌های دپارتمان نرم افزار شرکت در حوزه‌های مختلف را معرفی می نماییم:

1) طراحی و اجرای پروژه‏های هوش تجاری:

هوش تجاری به مجموعه‏ای از مدل‏های ریاضی و متدولوژی‏های تحلیلی گفته می‏شود که برای استخراج اطلاعات و دانش مفید از دل داده‏های خام جهت استفاده در فرایندهای تصمیم گیری پیچیده استفاده می‏شود. هدف اصلی سیستم‏های هوش تجاری ارائه ابزارها و متدولوژی‏هایی برای دانش‏کاران جهت اخذ تصمیمات اثر بخش و به موقع است.

2) طراحی سیستمهای جامع نرم افزاری:

پروژه‌های نرم‌افزاری تحت وب و ویندوز برای کاربردهای مختلف صنعتی و سازمانی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. همچنین طراحی نرم‌افزارهای سفارشی برای سخت‌افزارهای مختلف باعث افزایش کارایی سیستم شده و مدیریت آسان سیستم را تحت بسترهای مختلف فراهم می‌نماید. تعریف و مشاوره و طراحی این نرم‌افزارها از حوزه‌های تخصصی این شرکت محسوب می‌شود.

3) طراحی و پیاده سازی سیستم های GIS:

گردآوری داده های مکانی و توصیفی در یک پایگاه داده از مشخصه‏های اصلی GIS است. جامع بودن GIS آن را وارد سیستم‏های مهندسی و صنعتی کرده است. اطلاع از موقعیت روبات‏های متحرک و مدل‏سازی آن بر روی نقشه، همچنین بهینه سازی‏های وابسته به موقعیت از موارد کاربردی GIS می‏باشد. ساخت این گونه سیستم‏ها به صورت بومی سازی شده از توانمندی‏های شرکت مولد علم می‏باشد.

4) مدیریت داده های عظیم BIG Data

Big data اصطلاحی است برای مجموعه داده های حجیم که بزرگ ، متنوع ، با ساختار پیچیده و با دشواریهایی برای ذخیره سازی ، تحلیل و تصویرسازی (نمایش) ، پردازشهای بیشتر یا نتایج میباشد. پروسه تحقیق بر روی داده های حجیم جهت آشکارسازی الگوهای مخفی و راز همبستگی ها ، تجزیه و تحلیل big data نامیده میشود. این اطلاعات مفید برای سازمانها وشرکتها در جهت کسب بینش غنی تر و عمیق تر و موفقیت در رقابت کمک میکند. به همین دلیل اجراهای big data نیاز دارند تا در صورت امکان ، تحلیل شوند و به طور دقیق اجرا شوند. این گزارش خلاصه ای از محتوای big data ، هدف ، مثالها ، روشها ، منافع و چالش ها ارائه میدهد و در خصوص نگرانیهای حفظ حریم خصوصی در big data بحث میکند.

بخش 2: دستاوردها و محصولات نرم افزاری

با توجه به اهمیت و گستردگی کاربردهای سیستم‌های هوشمند در حوزه‌های مختلف، دستاوردها و محصولات شرکت براساس حوزه کاربرد معرفی می‌گردند. لازم به ذکر است بعضی از محصولات به علت عملکرد پرکاربرد خود می‌توانند در حوزه‌های دیگری نیز کاربرد داشته باشد.

1) سیستم جامع اتوماسیون اداری مدیریت اسناد و آرشیو اطلاعات

مدیریت اسناد و اتوماسیون اداری به منزله مدیریت تولید، توزیع و مصرف اطلاعات سازمانی مستلزم توفیق در برقراری ارتباط موثر بین واحد ها و ایجاد فرآیندهای مناسب گردش اطلاعات، مدیریت بهینه زمان و نگهداری و گردش حجم بالای اسناد می باشد.

2) سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی (سمتات)

ترافيك يك مسئله بين بخشي است و تسهيل آن نياز به هماهنگي و همكاري همة دست اندركاران آن دارد. عدم يكپارچگي در مديريت كلان ترافيك سبب معضلات و احياناً دوباره كاري‏هايي مي‏شود كه كمترين ضرر آن از بين رفتن زمان شهروندان، بيت المال و افزايش مشكلاتي است كه كما بيش شاهد آن هستيم. اولين اقدام براي كاهش معضل ترافيك ايجاد مديريت واحد است. عدم توزيع دقيق و درست وظايف و مسئوليت‏ها ميان بخش‏هاي مرتبط با ترافيك موجب شده كه شهر با ترافيك آشفته مواجه باشد. مدیریت واحد بدون بسترهایی بر پایه فناوری های نوین کاری سخت و دشوار می‏باشد. در صورتی که بتوان به صورت نرم افزاری و یک پارچه کلیه سیستم های حمل و نقل هوشمند را مدیریت نمود می‏توان به بهبود وضعیت ترافیک شهری و بین شهری بیشتر امیدوار بود.

3) سیستم جامع کنترل تردد مراجعین سازمان

با راه اندازي سيستم مديريت اطلاعات مراجعين در سازمان‏ها و استفاده از گيت‏هاي مناسب در محل‏هاي مورد نظر مي‏توان اولا تردد يك فرد خاص در بخش‏هاي مختلف يك سازمان را رديابي نمود ثانيا مي‏توان آگاهي يافت كه در يك زمان خاص و در يك محل خاص چه افرادي تردد نموده‏اند با استفاده از اين قابليت مي‏توان در موارد امنيتي خاص و يا در حوادث غير منتظره نظير آتش سوزي و ... اطلاعات مناسبي را جمع آوري نمود. سامانه مدیریت مراجعین نگهبین روش نوینی جهت سرعت بخشیدن به روند تردد مراجعین می‏باشد در این سیستم می‏توان بر اساس روش‏های تحت وب و نرم افزارهای تجهیزات قابل حمل و به کمک فناوری‏های بارکد، RFID و تفکیک و تشخیص چهره بستر مناسبی جهت انجام سریع، دقیق و امن امور روزمره کنترلی، آماری و گزارش گیری‏های مرتبرط با آن را فراهم نمود.

4) سامانه حاکمیت بالینی

هدف حاكميت باليني تعيين استانداردهاي روشن و كاربردي، نظارت بر نحوه عملكرد سازمان‏هاي ارائه دهنده خدمات باليني و انتشار نتايج حاصل از انجام ارزيابي‏هاي دوره‏اي است. حاكميت باليني هر اقدامي كه براي حداكثر نمودن كيفيت لازم باشد را به انجام مي‏رساند و در ارتباط با يافتن روش‏هايي است كه از آن طريق بتوان اثربخشي باليني را توسعه داده و فرهنگي مناسب به منظور حمايت از آن ايجاد كرد. هدف اصلي حاكميت باليني ارتقاء مستمر كيفيت خدمات است و چارچوبي را فراهم مي نمايد كه در قالب آن سازمان‏هاي ارائه دهنده خدمات سلامت مي‏توانند به سمت رشد، توسعه و تضمين كيفيت خدمات باليني براي بيماران حركت كنند. سامانه‏ای که بتواند حاکمیت بالینی را در اجرا و پیاده سازی مدل 7 محوری پیشنهادی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یاری نماید از الزامات یک مرکز درمانی می‏باشد.

5) فناوری شرپوینت

فناوری شرپوینت اولین بار در سال 2001 توسط شرکت مایکروسافت به منظور فراهم آمدن بستری برای انجام تعاملات درون سازمانی ارائه شد. این فناوری در سال 2003 با امکانات گسترده و معماری برای افزودن کدهای سفارشی به نام وب پارت (معادل پورتلت‏ها در فناوری جاوا) وارد بازار پرتال‏های تجاری شد. این محصول سریع‌ترین رشد فروش در تاریخ محصولات سرور در شرکت مایکروسافت را از آن خود کرد. شرپوینت مجموعه‌ای یکپارچه از ابزارها، محصولات و فناوری‌هایی است كه در جهت ایجاد يك بستر اطلاعاتی براي ”اشتراک“ و ”جستجوی“ اطلاعات در يك ”محيط اطلاعاتي“ به وجود آمده‌اند.

6) نرم افزار مدیریت ارتباط بامشتری سیارمی (CRMME)

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار جامع، سازمان را قادر به شناسائی، جذب، حفظ و پرورش مشتریان سودآور از طریق ایجاد و حفظ روابط بلندمدت می سازد. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.

در حقیقت نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزاری است برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان تا به ایجاد روابطی قویتر با آنها منجر شود. در نهایت، رابطه قوی با مشتریان مهمترین رمز موفقیت هر کسب و کار است. به عنوان روشی بهتر برای درک نرم افزار CRM ، می توان آنرا به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، فروش، اثر بخشی فعالیتهای بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم.

بخش 3:  رزومه فعالیت شرکت، کادر فنی و مدیریتی

1) گروه نرم افزار

پشتیبانی و توسعه مایکروسافت شرپوینت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور اهواز (1395)

طراحی و پیاده سازی ماژول آرشیو اسناد پزشکی شرکت ایران رایانه (1394)

طراحی، پیاده سازی و توسعه سامانه مدیریت و تجمیع اطلاعات ترافیکی (سمتات) (1393-1395)

پیاده سازی و اجرای سامانه مدیریت اسناد پزشکی بیمارستان‏های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور اهواز (1390-1395)

طراحی و پیاده سازی سامانه حاکمیت بالینی بیمارستان‏های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی جدندی شاپور اهواز (1393)

طراحی و نصب سیستم‏های اتوماسیون اداری در استان خوزستان (1385-1395)

طراحی و اجرای پروژه‏های تحت وب (1385- 1391)

اجرای کنفرانس ملی امنیت اطلاعات و ارتباطات (1389)

طراحی و پیاده سازی سیستم GIS (1389)

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شهید فرشی مقدم (شانزدهم)، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری، طبقه همکف، واحد 108 

تلفن: 41256000-021

پست الکرونیک:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 instagram   telegram

همکاری با ما

فرم نظرسنجی

عضویت در خبرنامه

Please publish modules in offcanvas position.