سامانه‏ های مدیریت تماس‏ صوتی و تصویری مبتنی بر VoIP

فناوری VoIP برای ایجاد مراکز تماس نوین برای پشتیبانی بهینه کاربران و یک سیستم بازاریابی قوی استفاده می شود. در این نوع کاربرد هدف کمتر کردن هزینه ها نیست. بلکه هدف اصلی استفاده از قابلیت های فراوان فناوری VoIP  است. مراکز تماس نوین قابلیت های بسیاری در اختیار کاربران می گذارد. به عنوان مثال کاربران می توانند همزمان از روش های چت، ایمیل، تماس تلفنی و پیام کوتاه برای ارتباط با یک سازمان و یا شرکت استفاده کنند. در این کاربرد VoIP ، مدیران به سادگی می توانند فعالیت کارمندان در پاسخگویی به مشتریان را نظاره کنند. ترکیب فناوری VoIP  با نرم افزارهای کامپیوتری باعث می شود بهروری کارمندان افزایش یافته و زمینه جلب رضایت مشتریان فراهم شود.
اختصاصی سازی مراکز تماس بر اساس ماژول های توسعه ای میتواند این امکان را فراهم سازد تا دستیابی به اهداف سازمانی وابسته به مراکز تلفن بهتر فراهم آید.

شکل 1:

ارتباط با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شهید فرشی مقدم (شانزدهم)، پردیس شمالی دانشگاه تهران، ساختمان شماره 2 پارک علم و فناوری، طبقه همکف، واحد 108 

تلفن: 41256000-021

پست الکرونیک:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 instagram   telegram

همکاری با ما

فرم نظرسنجی

عضویت در خبرنامه

Please publish modules in offcanvas position.